środa, 1 sierpnia 2012

Little princess - LO i tutorial

Dzisiejszy LO to praca w ramach DT Wycinanka
Oprócz scrapa mam dla Was dzisiaj mały kursik jak ozdobić tekturowe elementy
Po więcej szczegółów zapraszam na blog Wycinanki

A teraz mały kurs oraz moja praca






A poniżej krótki kursik.

Tekturowe kwiatowe ornamenty potraktowałam w niektórych miejscach żółtym glimmer mistem.




Po wyschnięciu potuszowałam gdzieniegdzie fioletowym tuszem. 



Na koniec posmarowałam całość cieniutką warstwą kleju i zanurzyłam w brokacie. Tak ozdobione ornamenty wykorzystałam do zrobienia LO z moją starszą córeczką Julią.



5 komentarzy:

  1. LO bardzo mi się podoba .Przepis na kwiatki szybki i bardzo efektowny :)
    A Julka bardzo urosła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste! i jaki efekt wspaniały!
    A LO super. Julcia śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kursik :) a sama praca oszałamiająca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z piękniejszych, jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń