czwartek, 13 września 2012

Polecimy...

...samolotem...
Witajcie, jako że dzisiaj jest czwartek to przygotowałam kolejną pracę jako inspiracja dla Agaterii
Dzisiejsza praca to kartka dla chłopca w dość powściągliwych barwach ale takie oprócz różowego lubię chyba najbardziej. Użyłam tu cudnego stempelka samolotu. Stempelek odbiłam na papierze do scrapbookingu. To idealne rozwiązanie dla osób, które nie umieją bądź tak jak ja boją się wogóle spróbować kolorowania obrazków.
ps. czy wiecie, że panicznie boję się latać samolotem?



14 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Narożniki dodały jej smaku i elegancji!

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ja też zwykle odbijam stempelki na papierze takowym, ale chcę kiedyś spróbować kolorowania, narazie nawet samo stemplowanie kiepsko mi wychodzi ;pp A kartka przeurocza, samolocik też :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuziu.najwyższa pora więc na promarkery :) nie taki diabeł straszny jak nim malują :) choć muszę przyznać,że technika odbijania na papierze też jest świetna...a samolotów też się bałam ale jakoś do Egiptu zaleciałam...nawet turbulencje przeżyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, już o nich myślę. Ale problem jest taki, że tyyyyyyyyyle tych kolorów, nie wiadomo co kupić żeby był z tego pożytek, zwłaszcza jeśli niedawno nie obrabowało się banku...

      Usuń
    2. ja pojęcia nie mam jak można kolorować coś flamastrami... no właśnie i jakie kolory są potrzebne ?

      Usuń
  4. Bardzo subtelna karteczka. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja samolotem też się boję latać :). Wycieczka się już prawie losuje -więc jak my sobie poradzimy?? Na pewno nie na trzeźwo ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kolory :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te narożniki faktycznie bardzo urokliwe - całość stonowana i idealna dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym samolotem...a czasem się szuka motywu dla chłopca i głównie samochodzik wychodzi ;)
    ja bardzo bym chciała polecieć, mam nadzieję, że kiedyś to nastąpi ;)

    W końcu skończyłam ten zaległy mój album jeśli masz ochotę zobaczyć zapraszam i pozdrawiam
    http://emiliarus.blogspot.com/2012/09/album-dla-michaa.html

    OdpowiedzUsuń