czwartek, 10 kwietnia 2014

Wiosna

Oj, jak tu cicho. "Nuda, nic się nie dzieje". Ale wiedzcie, że u mnie dzieje się bardzo dużo. 
Projekt za projektem, więc w najbliższych dniach będzie co pokazywać. 
Dziś też chciałam Wam pokazać większy projekt ale niestety nie zdążyłam go skończyć.
Na dziś mam wiosenną karteczkę, którą robiłam wcześniej w innym kolorze ale jako, że komuś się bardzo spodobała to powstałą jeszcze żółta wersja. Według mnie te kolory to rewelacja.
Karteczka powstała z kolekcji Kapuśniaczek oraz Kapuśniaczek pastele
Ażurowy ptaszek przyleciał do mnie z Wycinanki 
Miłego dnia
Zuzia 

2 komentarze:

  1. Piekne są, jajeczka super a ptaszyna wycinankowa to taka wisienka na torciku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i wiosennie, pomysł z tymi jajeczkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń