poniedziałek, 22 grudnia 2014

Wesołych

Drodzy goście!
Z okazji zbliżających się Świąt życzę Wam spokojnej i rodzinnej atmosfery. 
Spędzajcie czas w gronie najbliższych, cieszcie się sobą, odpoczywajcie. Bądźcie zdrowi i szczęśliwi.
Ostatnio panuje moda na bojkotowanie Świąt. Nie kupowanie choinki, prezentów (nooo, przecież można robić to cały rok. Można ale czy ktokolwiek z tych bojkotujących zrobił jakąkolwiek niespodziankę swoim bliskim? komukolwiek?)  
Ja jestem bardzo niemodna. Nakupowałam mnóstwo prezentów, udekorowałam dom, 
słucham świątecznych piosenek i choć w tym roku jakoś trudno mi złapać tą świąteczną atmosferę 
to jednak muszę to powiedzieć-uwiebiam ten czas. Tego samego życzę również Wam!

Zuzia


5 komentarzy:

  1. Radosnych i pełnych rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najwspanialszego na Święta :) Też jestem bardzo niemodna ;-) Nawet nie wiedziałam ze jest taka moda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt dla Ciebie Zuziu i dla Twojej Rodzinki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzienko,
    Zdrowych I Radosnych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego na Święta i na "po Świętach" :)

    OdpowiedzUsuń