niedziela, 31 grudnia 2017

Podsumowanie 2017 roku

Rok 2017 był dla mnie bardzo dobry. 
Jedynie końcówka dała mi mocno w kość i przez wypadek mojego kota była bardzo ciężka. 
Poza tym ten rok przyniósł mi wiele dobrego i mimo, 
że dotarło do mnie kilka smutnych prawd to stałam się przez to mocniejsza. 
Pod kątem artystycznym nie wydarzyło się nic spektakularnego 
i był to kolejny rok pod znakiem albumów. Stworzyłam ich na prawdę mnóstwo. 
Cała masa prezentów na chrzest, komunię, dla babć, dziadków. 
Z okazji narodzin, urodzin czy też bez okazji. Życzę sobie aby i rok 2018 przyniósł też tyle okazji 
do stworzenia prac. Poniżej niewielki wycinek tego co powstało w mojej pracowni w tym roku.

A wszystkim moim Klientom i Sympatykom życzę aby nadchodzący rok przyniósł Wam 
jak najwięcej dobrego i abyście umieli to docenić. 
Abyście niepowodzenia traktowali nie jako porażki ale jako trudności w dążeniu do celu. Wszystkiego dobrego!!!

Zuzia







2 komentarze:

  1. Imponujące podsumowanie:) Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) Cudne albumy, niby w podobnej stylistyce, a każdy inny - uwielbiam! Wspaniałego Nowego Roku, Zuziu!

    OdpowiedzUsuń