niedziela, 24 października 2010

II wyzwanie sklepu HopMart

Wiem, że już jesień. Złota, Polska, kolorowa. Ale cóż mam poradzić, że ja już tęsknię za latem? Że jeszcze na chwilę chcę aby było mi zielono? Nic nie poradzę. Dlatego też dziś proponuję odgonić choć na chwilę jesień kolorem zielonym.

Proponuję Wam zatem ZIELONE WYZWANIE.


Po szczegóły zapraszam na blog HopmArtu

Ja przygotowałam zielone LO 
Kafelki te kiedyś wypatrzyłam na jakimś blogu i wykonałam je sama przy użyciu preparatu UTEE



Z niecierpliwością czekam na Wasze prace.





5 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba:)
    kafelki to u Sentimenti:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak uda mi się to chętnie coś na wyzwanie stworzę:) a co do modowego to cieszę się że chociaż Ty tam zaglądasz:* szkoda, że nie dostałaś spodni, co jakiś czas sie pojawiają jak u nas będą dam Ci znać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny scrap! a kurs na kafelki 3D stworzyła i opisała na swoim blogu sentimenti ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny scrap! bardzo delikatny, świetnie skomponowany - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń