niedziela, 17 marca 2013

Dwa...

Dziś dwa layouty naszpikowane Wycinankami
Niestety zdjęcia wyszły słabe. ech...... No trudno.
U Was też słońce? Mam nadzieję, że to nie jest kolejny falstart wiosny....
Wiosno! Przybywaj!






i drugi na różowiasto




Pamiętacie jak prosiłam Was o pomoc dla małej Karolinki? Zobaczcie-są wspaniałe wieści od tej dziewczynki. Wczoraj wyruszyła na półroczną terapię do Włoch. Dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli na mój apel. KLIK Teraz jeszcze koniecznie trzymajcie za nią kciuki!

7 komentarzy:

  1. Śliczne! Nigdy nie robiłam LO.... i chyba muszę się kiedyś odważyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna oba...na pierwszym urzekł mni ten,mały niepozorny robaczek :) u mnie słońce w pełnie,ale jakieś dziwnne-przygaszone..zdjęcia dziwne wychodzą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie kochana, coraz lepiej wychodzą ci LO-ski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba cudowne, ale rozowy skradl moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bosz... świetnie Ci te LO wychodzą!!!

    OdpowiedzUsuń