poniedziałek, 5 grudnia 2011

DZIĘKUJĘ!!!

Dzisiaj chciałabym podziękować wszystkim dziewczynom, które zareagowały na moje ogłoszenie w sprawie fantów dla WOŚP . Zgłosiło się tylko kilka osób, tymbardziej z całego serca Wam dziękuję Dziewczyny! Niektóre fanty przyszły w ostatniej chwili, nie zdążyłam nic sfotografować bo paczka już zapakowana, zaraz jedzie na pocztę, aby udać się w daleką podróż aż do Francji.
Jeszcze raz bardzo, bardzo serdecznie dziękuję!

Podziękowania dla:

Asicy P. za przepiękne kartki

Jutty, która podarowała przecudne pierniki nie tylko na akcje, ale również hojnie obdarowała nimi mnie. Nie wyobrażacie sobie jakie one są piękne!!!

Joanny z Kartkowego zacisza za kwiatową kartkę, która jest poprostu dziełem sztuki!

Joasiuni  za cudne brochy i figurki gipsowe

Moemagdzie za prześliczne spineczki (przy okazji zrobiłyśmy małą wymiankę, więc mam kilka tych cudeniek u siebie)

Rudlis za piękne notesy oraz kartki

Basi z Kalinowa za piękną zakładkę i wypasione brochy


BARDZO SERDECZNIE DZIĘKUJĘ!!!

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że choć kilka z nas się zmobilizowało :)
    Cała przyjemność po naszej stornie ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dopiero teraz doczytałam o tej akcji. No cóż, może w przyszłym roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Tak jest! Zawsze możemy w jakiś malutki sposób pomóc:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się cieszę, że moja przesyłka dotarła na czas :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuziu, w nastepnym roku przygotuje wiecej i do tego nowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń