środa, 7 grudnia 2011

Warsztatowo

Kilka dni temu miałam okazję poprowadzić mini warsztaty z dziećmi w szkole mojej córeczki. Łącznie prowadziłam zajęcia w trzech klasach. Wszystko to w ramach przygotowań do sobotniego kiermaszu.
Dzisiaj mała fotorelacja z warsztatów w klasie piątej. 
Zaproponowałam dzieciakom wykonanie mini albumików na Świąteczne zdjęcia. Przedsięwzięcie to było możliwe dzięki ogromnej pomocy Galerii Papieru, która to udostępniła mi swoje cudowne papiery.
Szefowo! Z całego serca dziękuję! Dzieciaki miały wielką frajdę a ja liczę, że rodzice słono zapłacą za wytwory i uzbiera nam się niezła sumka, którą szkoła przeznaczy na dofinansowanie zakupu tablicy interaktywnej.
Poniżej plakat, który wykonała dla naszej szkoły nieoceniona Agnes  (Aga! Jeszcze raz serdeczne dzięki!)
Oczywiście zapraszam serdecznie wszystkich na naszą skromną imprezę.




A poniżej fotorelacja z warsztatów:





Niektórzy nawet porwali się na pieczołowite wycinanie aniołków, co wymaga niezwykłej precyzji



Poniżej efekty naszej dwugodzinnej pracy:


I mój faworyt:

8 komentarzy:

  1. Jestem w szoku! Czy Ty aby nie miałaś tam skrapbookerów z paroletnim doświadczeniem, którzy siedzieli pod stołami i wydatnie pomagali dzieciom? Efekt jest powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe, poprostu mieli dobrego nauczyciela ;) A tak na poważnie to dzieciaki są naprawdę kreatywne. Po kiermaszu pokażę jeszcze 2 projekty jakie robiłam z innymi klasami. Niektóre prace naprawdę aż trudno uwierzyć, że dzieciaki same robiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER! Szczerze zazdroszczę i tych warsztatów i tego nauczyciela :) Kartki wyszły świetne... sama bym chętnie je kupiła. Twój faworyt rzucił mi się w oczy już na pierwszym zdjęciu - wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, to nie kartki ale mini albumiki. Ale przekażę dzieciakom, że się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry nauczyciel potrafi wydobyć z uczniów to, co najlepsze :) piękne prace powstały, gratuluję dzieciakom!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym poszla na takie warsztaty:))
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, zdolne dzieciaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuzia, masz wielkie serce, tyle pracy i poswiecenia włozylas w zorganizowanie kiermaszu, w przygotowanie prac.. Zuzia, jej prace dzieci sa super, ja tam bym wykupila wszystkie prace swojej corki hihihi a potem jeszzce kilka innych dzieci coby byly szczesliwe, ze sie podobaja innym. Zuzia, bardzo szlachetne przedsiewziecie i mam nadzieje,z e jaki kupicie te tablice to na stronie startowej bedzie napisane, dzieki komu!! Dobrych ludzi i ich prace nalezy doceniac chocizaby pieknym slowem "dziekuje"!!!

    OdpowiedzUsuń