piątek, 17 lutego 2012

Wspominam

Ale mnie ostatnio wzięło na wspomnienia. Tak jakoś biało się zrobiło na świecie, że moje myśli powróciły do Świąt Bożego Narodzenia.
Do stworzenia tego scrapa wykorzystałam fantastyczne papiery  Canvas Corp
Jako, że uwielbiam klimaty ekologiczne, twórczy recykling to papiery te są stworzone jakby specjalnie dla mnie. Papiery te produkowane są z makulatury, a mimo to są bardzo eleganckie.  Są dość grube, bardzo łatwo postarza się im brzegi przy pomocy np. nożyczek. Muszę Wam powiedzieć, że fantastycznie mi się z nimi pracowało, a w moim kolejnym poście pokażę Wam więcej projektów przy użyciu tych papierów oraz dodatków Canvas Corp.
A tymczasem życzę Wam fantastycznego weekendu. Czy u Was też spadło tyle śniegu??





5 komentarzy:

  1. Cudownie! Aż poczułam ponownie zapach świąt! A śniegu i u mnie jest pełno....na ogrodzie dobre z 40 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca!!!
    U mnie również duużo śniegu i cały czas pada i do tego mamy ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny scrap!!!
    Forma, kolory, dodatki... uwielbiam :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne!! I foto i oprawa taka klimatyczna!! SUPER!

    OdpowiedzUsuń