poniedziałek, 9 grudnia 2013

Szalona...

Witajcie w poniedziałek. Ciekawa jestem czy ktokolwiek lubi poniedziałki? Ja niestety nie bardzo. Poniedziałek to początek szalonego tygodnia, a taki ostatnio jest dla mnie każdy tydzień. Wciąż gdzieś pędzę, lecę, z niczym nie mogę zdążyć. Wpadam tu zatem tylko na chwileczkę, aby pokazać layout jaki ostatnio zrobiłam. Mimo totalnego braku czasu, nie mogłam się oprzeć temu deskowemu papierowi. Za tło posłużył mi jaśniutki papier z kolekcji Kapuśniaczek pastele
A w roli głównej oprócz Julii, która również jest niewątpliwie szaloną osobą, Wycinanki
Gwiazdkowe tło (ostatnio wpadłam w gwiazdkowy szał, bardzo podoba mi się ten motyw) wykonałam za pomocą super pasty strukturalnej 13Arts
No to... dobrego tygodnia!







3 komentarze:

  1. LO też totalnie szalone : kwiatki,gwiazdki,nierówne dziurkowanie...szał ,piękny szał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - ależ żywioł i na scrapie i na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 55 year old Structural Engineer Abdul Govan, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Candle making. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Jaguar D-Type. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń