wtorek, 7 stycznia 2014

Zima, zima

Nie wiem jak Wy ale ja bardzo się cieszę z tej wiosennej zimy. Podobno jeszcze prawdziwa zima ma do nas przyjść no ale nawet jeśli potrwa do kwietnia to jakoś łatwiej będzie mi ją znieść. Zwykle w styczniu mam już tak dosyć zimy, że płakać mi się chce. Ale w tym roku czuję się rozpieszczona przez pogodę. I wiem, że to nie jest dobrze, że nie ma mrozów bo będą robaki latem, bo zakwitły drzewa i jak przyjdzie teraz mróz to wszystko szlag trafi i owoców znów nie będzie. Bo narciarze nie mają warunków do uprawiania sportu. itp itd.  
Ale przemawia przeze mnie egoizm i się cieszę, że nie marznę do szpiku kości. Dla siebie widzę jedynie pozytywy tej sytuacji. 
Ale żeby nie było całkiem wiosennie to stworzyłam zimowy scrap z resztek Wycinankowych zimowych tekturek. Czerwone papiery z Galerii Papieru ożywiły biel. (czy wiecie, że ten czerwony papier w gwiazdki Sasilla stworzyła specjalnie na moją prośbę? -uważam, że wyszedł jej wspaniale. Jak sądzicie?)





6 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam te gwiazdki.
    A co do zimy - mam wyrzuty sumienia, że wciąż jej nie chcę :)) Bo tak jak piszesz - martwię się o przyrodę.... o narciarzy mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się... można patrzeć i patrzeć... Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Pani/Twoimi pracami wręcz zachwycona! Kto by pomyślał, że zima się tak będzie pięknie prezentować w czerwieniach... Będę zaglądać w poszukiwaniu inspiracji, jeśli można?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten kolor [ proszę napisz do mnie mam małe pytanko] danuta.angulska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń