sobota, 18 października 2014

Do it now

Dzień dobry wszystkim!
Moja dzisiejsza inspiracja to mały blejtramik z niezwykle ważnym przesłaniem.
Ileż to razy odkładamy swoje plany, marzenia na później? Ja robię to niestety bardzo często.
Ale ostatnio postanowiłam, że koniec z tym bo właśnie może jeśli nie zrobię czegoś od razu to i nigdy?


Tło blejtramu wykonałam na bazie papierów z kolekcji Świeżo malowane. Użyłam tu pasty strukturalnej oraz stempelka Tło PLUSIKI
Na ramce znajdziecie też cudne tekturowe NAROŻNIKI oraz stempelek Girlanda gwiazd

Mam nadzieję, że Wam się podoba, zwłaszcza, że ten blejtramik będzie można wylicytować na aukcji charytatywnej. Szczegółowe informacje podam później, gdy już pojawi się on na aukcji.

edit: blejtramik można już licytować na AUKCJI CHARYTATYWNEJ dla Stasia, synka scrapowej znajomej. Zachęcam serdecznie.






5 komentarzy:

  1. Świetne przesłanie i pięknie zrobiona całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona - fantastyczny (!) blejtram z mocnym przesłaniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, skąd ja to odkładanie na później znam :) W tym miejscu często się usprawiedliwiam brakiem czasu, ale ile go marnuje na niepotrzebne rzeczy? :) Cudna, motywująca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dzieło - i w treści, i w formie!

    OdpowiedzUsuń