wtorek, 28 grudnia 2010

Kalendarz dla babci i wyniki candy

Taki kalendarz moja Babcia, a Julii prababcia znalazła pod choinką.
Zdjęcia robiłam na szybko co niestety odrazu widać. Nie to że jak robię na spokojnie to są dużo lepsze bo jak widzicie fotograf to ze mnie kiepski niestety, no ale te fotki zupełnie nie oddają tego jaki kalendarz jest naprawdę. No trudno...






No a teraz nadszedł czs, aby ogłosić wyniki candy.

Tym razem posłużyłam się randomem, który wylosował:


Według moich obliczeń komentarz nr 29 należy do Kasi Kaniewskiej.

Nie byłabym sobą gdybym nie wylosowała jeszcze jednej osoby, która na pocieszenie dostanie jeden z moich notesików.
Również posłużyłam się randomem, który tym razem wylosował nr 33  - osobę o pseudonimie "Zainspirowana"


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt zuzala@autograf.pl

Wszystkim dziękuję bardzo za udział w zabawie!

7 komentarzy:

  1. nie mogę uwierzyć!!!
    Twój cudowny notesik! naprawdę!
    ależ mam szczęście!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kalendarz:D A wygranym gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz jest uroczy!
    Gratuluje wylosowanej, i szczerze żałuje, że to nie ja!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz jest śliczny :) Dziękuję za zabawę,gratuluję Szczęściarom :)I pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kalendarz- dziewczęcy i delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieeeeeeeeeeee wierzę! W całym moim życiu nic nie wygrałam! Nawet wchodząc tutaj, najpierw przeczytałam "Zainspirowana", pomyślałam "trza pogratulować", a dopiero później zauważyłam i siebie.
    Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń