czwartek, 23 grudnia 2010

To już jest koniec... I kartka telewizyjna

Tak, to już zdecydowany koniec kartek świątecznych. W tym roku było ich sporo, robiłam je od sierpnia, więc już naprawdę starczy ;)


A poniżej kartka, którą robiłam podczas nagrania programu do telewizji TVR, gdzie zostałam zaprozona jakiś czas temu. Miała to być kartka, która każdy może zrobić sam w domu, bez wymyślnych materiałów.
Program nazywa się "Między nami kobietami" i ma być emitowany dzisiaj ale nie mam pojęcia o której godzinie. Nie mam też tego programu, nie wiem jak wyszło to nagranie. Jeśli ktoś z Was zobaczy to proszę o zdanie relacji. Będę wdzięczna. ;))
Do jej zrobienia użyłam zwykłego papieru pakowego,  papieru My Minds Eye Jingle Bells oraz wycinanek z dziurkacza McGill Pine. Do tego sznurek, tasiemka, perełki w płynie, napis oraz kawałeczek gazy.

2 komentarze:

  1. Też nie mam tego kanału, szkoda! Tak czy siak gratuluję wystąpienia w telewizji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama robisz te wszystkie kartki, walentynki, kalendarze etc?
    skąd masz takie szablony we zworki? takie np. bombki itp?

    OdpowiedzUsuń