piątek, 18 marca 2011

Wielkanocne

Z obrazkami z Galerii Papieru




11 komentarzy:

  1. śliczne, bardzo fajnie dobrałaś papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne kartki. Takie pastelowe kolory zawsze kojarzą mi się z Wielkanocą.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne karteczki, a Twoje przeszycia są poprostu boskie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutkie:):):)

    Zuzieńko Ty to chyba z maszyną się nie rozstajesz;) Mi się mojej nie chce na jedną kartkę wyciągać:>:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, ale Ci zazdroszczę!! Ja siedziałam pół dnia nad tymi obrazkami i jakoś nie mam weny do wielkanocnych kartek, chyba się za to nie wezmę :( Albo może zainspiruję się troszeczkę Twoimi pracami...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Młoda Kobieto! ej, no coś Ty! dasz radę. Nie marudź, tylko siadaj do biurka i zobaczysz że jak zaczniesz robić to już dalej pójdzie z górki. Ja mam też czasami takie dni że siedzę pół dnia, dumam i dumam i nic nie wychodzi. Ale trzeba próbować. A zatem trzymam kciuki, żeby wena przyszła.
    Joasiu-fakt-maszyna moja najwierniejsza towarzyszka. Czy ja bym umiała zrobić coś bez niej? z przerażeniem stwierdzam, że chyba nie...
    Dziękuję wszystkim za pozdrowienia. Teraz potrzebne-wczoraj po 2 dniach wróciliśmy z "urlopu" bo Julia gorączkowała, kaszel, katar itp. Po powrocie wieczorem odkryliśmy na jej ciele bomble z wodą. ospa.......

    OdpowiedzUsuń
  7. Fioletowa prześliczna! Aż chciałoby się więcej oglądać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki przeurocze, proste a bardzo efektowne i rzeczywiście jak mówią moje poprzedniczki szycie na maszynie świetnie Ci wychodzi!
    Dużo zdrówka dla córci:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki :) Ta fioletowa rewelacyjna :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  10. zuziucho czy mogę zrobić lifta tej drugiej kartki? tak mi się podoba, że chcę spróbować! proszę!

    i myślę że to nie będzie pierwsza taka prośba, bo bardzo dużo Twoich prac mi się podoba a muszę się przyznać.. jestem u Ciebie pierwszy raz.. :)

    współczucia z ospą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Muciu-jeśli wspomnisz o inspiracji przy publikacji kartki to jasne że tak-liftuj i koniecznie mnie zawiadom jak skończysz bo jestem ciekawa jak Ci poszło. Miło mi, że mogłam Cię zainspirować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń