czwartek, 20 grudnia 2012

Chrzest Święty Dawida

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś innego niż świąteczne kartki bo już jestem nimi zmęczona... Dziś album na Chrzest małego Dawidka.
Album powstał z kolekcji
-Usłane różami :
-Cudowne lata
-Świerszcz za kominem

Nie wiem jak Wy ale ja czekam już z wielką niecierpliwością na Święta. Naprawdę potrzebuję odpoczynku...  A Wy jesteście już gotowi? Wszystko przygotowane? Ja przygotowania mam przed sobą niestety. Dziewczyny chore, więc... No, chyba komentarz niepotrzebny...  Zrobiłyśmy jedynie z Julią pierniczki, które prawie wszystkie zostały zjedzone, więc i tak jeszcze muszę zrobić...
Pozdrawiam serdecznie zaglądających!
















10 komentarzy:

  1. świetny jest i album i karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie delikatny ikartki cudne, szczególnie te kwiatki na nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album!jak zwykle perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam robisz piękne rzeczy, dziś przekonałam się osobiście- otrzymałam prześliczną karteczkę. Bardzo dziękuję, a u siebie zrobie to w następnym poście. Album jest wyjątkowy, jak cała reszta, którą tworzysz. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze elegancko i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt i radości życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne... może kiedyś też mi się uda zrobić coś, co byłoby choć w 20% podobne do Twoich prac :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń