środa, 5 grudnia 2012

Mikołajki

Kochani, jutro Mikołajki. W związku z tym mam dla Was mały drobiazg. Jedna z kartek z dzisiejszego posta powędruje do jednej z osób, które zostawią komentarz pod tym postem.
Druga kartka powędruje do osoby, która polubi moją stronę na Facebooku (tak, tak, po namowach kilku osób w końcu ją założyłam) oraz zostawi komentarz pod odpowiednim Mikołajkowym  postem.
Kartki bombki do zawieszenia na choince wykonałam z papierów GP

Losowanie 6 grudnia o godzinie 20:00.

Zapraszam!!!





9 komentarzy:

  1. nie ma chętnego?????
    Ja jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga a ja to co? Świetne ozdoby takiej bombeczki jeszcze nie mam-więc się piszę pozdrawiam mikołajkowo Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo bym chciała takie cudo przygarnać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W młodości uważałam Święta Bożego Narodzenia na najnudniejsze dni roku...Odkąd jestem Mamą uważam te dni za najcudowniejsze i najszczęśliwsze...A z tą bombką moja choinka byłaby prześliczna:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Z miłą chęcią przygarnę taką bombeczkę! :O)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, jak zawsze w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń