poniedziałek, 16 września 2013

Dzień Nauczyciela

Tak, tak, to już niebawem. 14 października to Dzień Nauczyciela. 
To z myślą o nich powstały kredkowe kartki. Znam takich, którzy twierdzą, że skoro nauczyciele tego dnia mają wolne (w szkole u Julii tak jest) to już jest to wystarczający prezent. 
Ja uważam inaczej. Może dlatego, że sama pracowałam jako nauczyciel i wiem ile trudu wymaga ta praca nawet jeśli jest prawdziwą pasją? Myślę, że miły gest w postaci kwiatka czy kartki z życzeniami to miły akcent, którym możemy wyrazić nasze uznanie dla Nauczycieli. 
Jak sądzicie?





18 komentarzy:

  1. O rany, masz rację, zbliża się Dzień Nauczyciela!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam Twoje ołówki z ubiegłego roku :-) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z kredeczkami. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne te olowecZki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredkę przerabiałam na zakończenie roku szkolnego wywołała duuuuży uśmiech. Twoje są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne! No bomba! Sama takich nie dostanę, ale myślę że z Tymkiem coś podobnego zmalujemy do przedszkola, jeśli pozwolisz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię taki styl, szczególnie kolorystyka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zuziu,gdyby nie Twój post to zapomniałabym,że to już niedługo :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, u mnie też tną się kredki w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tych kredkach już rok temu... i moja miłość do nich ciągle trwa ;) Cudne kartki i genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fenomenalny pomysł
    bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne, nauczyciele na pewno będą zachwyceni! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie sa juz pociete..czekaja na szycie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pourriez vous me donner ce tuto svp merci d'avance

    OdpowiedzUsuń
  15. очень красивые

    OdpowiedzUsuń