czwartek, 17 stycznia 2013

Wyniki

Dzisiaj coś na co wiele z Was czeka od dłuższego czasu, czyli wyniki candy urodzinowego Lili. 
Bardzo dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Losowanie odbyło się za pomocą Randoma ale nie zapisałam strony, więc musicie mi wierzyć na słowo, że wygranymi są

ArtIs

oraz

Anna Kaczmar

Gratuluję i proszę Was dziewczyny o adresy do wysyłki kalendarzy.

Nadeszło do nas trochę kartek i jakże cudnych prezentów ale osoby, które nadesłały niespodzianki będą musiały zaczekać na wyniki do weekendu z tego względu, że daję jeszcze szansę kartkom, które do nas idą. Wiem, że miało być do 17-tego i koniec kropka ale poczta ostatnio działa jak działa i jednak zaczekam aby było sprawiedliwie. A zatem o cudownościach jakie dostała Lili opowiem w weekend i wtedy też wyłonimy zwycięzcę.

A tymczasem zobaczcie jaki tort przygotowałam na pierwsze urodziny




21 komentarzy:

  1. Wow :) Domyślam się, że torcik jadalny :) zastanawiam się tylko jakim CUDEM uzyskałaś te kolorki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Ania też wygrała kiedyś Candy :) Szczęściara :)
    GRGRATULUJE ZWYCIĘŻCZYNIĄ :)I DZIEKUJE ZA ZABAWE

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam na blog, bo ten tęczowy tort mnie skusił. Patrzę i kopara mi opadła... Ja wygrałam candy?? Przecież ja do nich nie mam szczęścia!
    Chyba jednak w tym roku będzie inaczej hihihi Cieszę się ogromnie że w końcu mi się udało:) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko! Prześlicznej Lilusi życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort wspaniały. Gratulację dla wygranej. AAa widzisz Artis cieszę się, że wygrałaś, bo skoro Tobie się udało to może wreszcie kiedyś i mi??

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny torcik!
    Gratuluję wylosowanym

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    A tort bosko Ci wyszedł :) Kiedyś próbowałam go zrobić, ale mi coś źle poszło, chyba przepis miałam zły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję...a tort super...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Torcik taki teńczowy, że każdego by ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  9. wiosna przyszła.. ;D smaczny musi być ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję obdarowanym. Ale przede wszystkim gratuluję Lilusi i Jej Mamie za wspaniały wspólny rok i jeszcze raz życzę, aby każdy dzień był tylko radością życia.
    I żałuję, że nawet nie spróbowałam tak wspaniałego tortu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuj-w smaku był nie bardzo ;) bo ze mnie taka kucharka jak... Dziękuję pięknie za tyle życzeń od Ciebie :-*

      Usuń
  11. Je:) też go miałam zrobić Mary na pierwsze urodzinki ale wygrał inny;) Pozdrawiam i STO LATEK na urodzinki Lilki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. tort jest super-extra, 100 lat dla jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tęczowy tort :) Dziękuję za zabawę i jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow tort świetny, ale pracy pewnie dużo musiałaś w niego włożyć
    Gratuluję zwycieżczynią:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranym, też bym chciała :)
    Tort tęczowy - też planuję kiedyś zrobić
    Zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę, za łut szczęścia i piękny kalendarz, w którym uchwycę nowe, lepsze dni. =*

    OdpowiedzUsuń
  17. Widze ze kolorowy tort kroluje na pierwszych urodzinkach :). Kucharzenie czyni mistrza wiec nie gadaj ze marna z Ciebie kucharka. Ja robilam swoj kolorowy 2 razy i znikal migiem wiec cwicz, cwicz cwicz. I spoznione zyczenia dla jubilatki. Niech rosnie duuuuuuza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy moja kartka doszła?? Pytam, bo tego samego dnia wysyłalam do innej blogowiczki i..nie ma ;-((

    OdpowiedzUsuń