środa, 5 marca 2014

Dla dziewczynek

Witam wszystkich! Niedawno moja młodsza córeczka dostała zaproszenie na imieniny do trzech dziewczynek. Ledwo od ziemi odrosła ale jako, że poszła już do przedszkola to i imprezy się zaczęły ;) Wpadłam na pomysł, że zrobię dziewczynkom w prezencie słodkie notesiki z baletnicami. 
Lili jest zachwycona notesikami i jest bardzo przejęta, że będzie miała takie prezenty dla koleżanek. Jeszcze nie do końca umie to wyrazić słowami ale jak jej pokazałam te notesy to "powiedziała: "Hyyyyyyyy, oł, JA! " Ostatnio wszystko robi sama i JA to jej ulubione słowo (zaraz po NIE ;)) 
Notesy powstały w całości z kolekcji Małe kobietki
Pozdrawiam Was!
Zuzia


Hello everybody! Some time ago my little girl was invited to a birthday party of 3 sisters. She is so small but because she attends preschool is already partying ;). I dropped into  idea to create some little gifts by myself. Lili is extremely  excited to have such presents for her friends. She doesn't speak yet but she said some kind of "Oh, yeah! I" ("I" is her favourite word, right after "NO") 
I created these little notebooks with Little women collection. 
Greetings!
Zuzia




11 komentarzy:

  1. są piękne! a te zaporszenia to na imieniny czy urodziny?
    bo mi się jednak imieny z kimś wiekowym kojarzą, a to przecież imprezki przedszkolaków bedą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha,no faktycznie... Po przeczytaniu tego komentarza pomyślałam "O co w ogóle chodzi" ale... ja faktycznie napisałam IMIENINY. Oczywiście miałam na myśli "urodziny" ale odrazu sobie wyobraziłam takie małe dziewczynki w koczkach, obrane jak babcie i pijące herbatkę z paluszkiem w górze hahahaha

      Usuń
  2. Śliczności! Odpowiednie dla grzecznych panienek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super świetne i bardzo "dziewczyńskie"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty...to teraz córa co chwilę będzie proszona na takie imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy raj dla osób które uwielbiają tańczyć ! :) Cudowny notesik :) I tylko nie dla dziewczynek :) Sama z chęcią mogłabym takiego używać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) makemycard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja, jakie piękne :-) Ale się musiały gwiazdki ucieszyć :-D
    jpedzich@gmail.com

    OdpowiedzUsuń