sobota, 1 marca 2014

Enjoy life

Witajcie!
Jak już niektórzy zapewne wiedzą zostałam zaproszona  przez zespół Once Upon a Sketch do gościnnego projektowania w marcu ponieważ udało mi się wygrać styczniowe wyzwanie. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Moja praca powstała z papierów Galerii Papieru i oczywiście Wycinanek
Journalling umieściłam z tyłu strony. To mój osobisty list do Julii, która jest dość pesymistycznie nastawiona do świata.Chciałabym, aby pamiętała, że życie jest jedno i to na dodatek krótkie, więc dobrze by było abyśmy skorzystali z niego jak najwięcej. Od nas zależy czy nasze życie będzie szczęśliwe czy nie bo to my wybieramy czy dostrzegać jego pozytywne czy negatywne aspekty.Chciałabym aby czerpała jak najwięcej radości z życia i uśmiechała się jak najczęściej.
Gdybym tylko ja sama umiała zastosować się do tych instrukcji...


As some of you may already know I have been invited to be a Guest Designer  at Once Upon a Sketch. This is because I won a January challenge there which made me extremely happy.
I created this page with Galeria Papieru papers and Wycinanka chipboards
I placed the journalling on the back of the page. It is a personal letter to my older daughter Julia. She is a bit pesimistic girl and I wanted her to remember that we have only one life and it is up to us if it is a happy life or not. Life can be beautiful or very sad. It is up to us if we see the bright side of it or if we only worry about everything. I would like her to enjoy life and smile as often as possible.
If only I could follow all these rules myself... 




A oto proponowana przez OUAS inspiracja:







4 komentarze: