środa, 10 lipca 2013

Fioletowo-różowy

Witajcie! Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze pod poprzednim postem. Pokazują one, że naprawdę każdy człowiek jest inny i każdy ma inny gust. To co innym wydaje się wadą, dla innych jest zaletą. Praca uważana przeze mnie za jedną z moich najsłabszych otrzymała m.in. komentarz "Jeden z lepszych Twoich".  To chyba w ludziach jest najciekawsze-że każdy jest inny. Raz jeszcze dzięki za poświęconą mi chwilę Wam wszystkim i każdemu z osobna. DZIĘKUJĘ!
A dziś coś co chyba najbardziej lubicie czyli album ;) Trochę inny niż ostatnie. W nasyconych kolorach.
Udanego dnia!






Czy mogłoby u mnie zabraknąć Galerii Papieru lub Wycinanki ?! Nie ma opcji ;)

9 komentarzy:

  1. A TO moje kolorki! cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie dobrane kolorki i ciekawe połączenia. To lubię w Twoich albumach. A powiedz proszę co to za piękna różyczka na okładce? Własnoręcznie zdjełana? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny..aż siła z niego bije :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo za wszystkie miłe słowa! Są one dla mnie niezwykle budujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie dobrana kolorystyka i cudowna różyczka :)

    OdpowiedzUsuń