poniedziałek, 15 lipca 2013

Ozdabiam...

Dziś kolejna inspiracja dla Wycinanki
Dziś mam dla Was mały kursik pokazujący jak zdarza mi się ozdabiać tekturowe Wycinanki. Prawda jest taka, że uwielbiam je i sądzę, że najlepiej wyglądają bez ozdabiania ale czasami mam chęć je z lekka pomaltretować.
tutaj znajdziecie linki do produktów, które użyłam. 

Najpierw pomalowałam Wycinanki białą farbą akrylową

Po wyschnięciu farby nałożyłam gdzieniegdzie grubą warstwę preparatu Crackle Accents (możecie użyć tu kleju Magic) 

Następnie obsypałam na miejsca posmarowane Cracle brokat

Po wyschnięciu (może to zająć kilka godzin) przystępuję do najprzyjemniejszej części-malowania farbkami akwarelowymi

Użyłam tu dwóch kolorów farb bo akurat tak pasowało mi do mojej pracy ale oczywiście ilość użytych kolorów jest dowolna. Możecie czekać między schnięciem kolejnych kolorów, a możecie malować odrazu. Kolory będą się dobrze łączyć dzięki temu, że na początku użyliśmy farby akrylowej. Farba nie będzie zatem wsiąkać w tekturkę.




I gotowe!

A poniżej praca, w której użyłam przygotowanych tekturek.




11 komentarzy:

  1. Fajny patent. Z pewnością skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny efekt :) jak popatrzałam na pierwsze zdjęcie to myślałam,że to jakiś digi scrap,bo kolory takie nasycone i kontrastowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło, dziękuję za kursik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kursik ...a rameczki CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i bardzo fajny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magicznie to wygląda! Dzięki, że się podzieliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Zuziu, istne cuda:) A Julia jaka piękna dziewczynka i jaka duża:) A my czekamy na odwiedziny w Bączku:) Pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń